Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Jsem asi těžko chápavý. Stočení tachometru je evidentní podvod tak proč to soudy jako podvod neřeší a zabývá se tím nejvyšší soud.

1 0
možnosti
Foto

J18a33k60u32b 32R10o24t33h

3. 7. 2014 15:32

Tak jsem četl, že se vám ta srandapartaj nějak rozkládá. Co vy na to, ministře?

1 1
možnosti
Foto

Pane Rothe, za prvé nejsem skutečný ministr a buďte ujištěn, že kdybych někdy skutečným ministrem vnitra byl, tak by to tady vypadalo zcela jinak než dnes a navrch by tady určitě měli slušní lidé, nikoliv zločinci všech kategorií, jak tomu tady zatím je. A za druhé, nejsem členem žádné politické strany, tedy ani strany LEV 21, takže mne organizační otázky, ani této strany, nezajímají. Ale jinak jsem zjistil, že úplně ve všech politických stranách jsou slušní a poctiví lidé, ale také gauneři, kteří by měli spíš, než ve stranách, sedět v kriminále. Já dělám pouze svou odbornou práci - a věřte a nebo ne - zcela zadarmo, jen abych trochu poukázal na některé "bolesti" současné české demokracie.:-)A, že se to někomu nelíbí, je mi zcela jedno, ať je to kdokoliv. Tak se mějte fajn.

1 0
možnosti
Foto

I90v24o 83C51i39l31i56c16h

3. 7. 2014 14:22

Osobně hlavně nechápu, že se pořád ještě najde někdo, kdo stav tachometru nebere jen jako čistě orientační, ale naopak mu přikládá zcela největší význam bez ohledu na stav daného auta 8-o

0 1
možnosti
Foto

Pane Cilichu, je třeba si uvědomit, že řadu slušných lidí vůbec nenapadne, že by si to někdo dovolil (přetáčet tachometr), natož, že přiveze vrak a na jeho doklady podvodně přihlásí úplně jiné auto, které je ukradené původnímu majiteli a nebo to auto dokonce sestaví z dílů koupených na vrakovišti a prodá ho jako nebourané. Ani tomu někteří lidé stále nevěří, ač do dělají dokonce i v autobazarech. A já jsem před lety také nevěřil tomu, že může někdo najet za pouhé 2 roky půl milionů kilometrů.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1165x
Emeritní vrchní policejní rada a plukovník Policie České republiky ve výslužbě, akademický pracovník Policejní akademie České republiky v Praze - vysokoškolský učitel Katedry kriminalistiky a docent ve vědním oboru "Teorie obrany státu" se specializací na trestní právo, kriminalistiku, kriminologii a další bezpečnostní obory, autor několika odborných monografií (např. Mafie a zločinecké gangy), mnoha vysokoškolských skript a učebnic a dalších více než 150 prací, stínový ministr vnitra za LEV 21.

Seznam rubrik