Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J78a38n 96V47l13č30e78k

24. 7. 2014 9:29

" Celý svůj život jsem vždy pomáhal těm, kterým bylo neprávem ubližováno - a činím tak doposud.:-) "

Tak teď už konečně vím proč pomáháte Paroubkovi, líp to už ani vysvětlit nešlo ;-D;-D;-D

1 3
možnosti
DM

Teda pane Nemce, takove sypani popela na vlastni hlavu bych od vas necekal! Fakt cumim, samozrejme v pozitivnim slova smyslu. A kdyz jste tedy konecne pochopil, ze zavist a rovnostarstvi neni tim spravnym "korenim" spolecnosti, kdy vystoupite z levicove strany LEV21 a zacnete prosazovat nizsi dane a odvody (abychom nemuseli utikat do danovych raju), mene regulaci a zakazu (aby nebyli ty nejlepsi talenty omezovani v rozletu), a celkove mene statu a vice osobni zodpovednosti a svobody, ktera vede ke zdravejsi spolecnosti?

5 0
možnosti
Foto

Pane Matějů, žádný popel si na hlavu nesypu, a ani to nemám zapotřebí, neboť vynikajících jedinců, kteří něco dokázali, jsem si vážil vždycky a svoje názory zásadně neměním. Obdobně jsem vždycky kritizoval vysoké daně, ale protože jsem jen obyčejný človíček a nikdo mne nikam nezvolil, moje názory na tyto problémy jsou zcela bezzubé. Opakovaně jsem zde již psal, že nejsem členem žádné politické strany a nejsem tedy ani členem strany LEV 21, jen občas pomáhám Jiřímu Paroubkovi, kterého podrazili lidé, po kterých chtěl práci a výsledky. Celý svůj život jsem vždy pomáhal těm, kterým bylo neprávem ubližováno - a činím tak doposud.:-)

2 1
možnosti
MS

Podle Danteho je nejhorší zrada, závist je proti tomu čajíček - taky neublíží ;-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Součková, závist je nejhorší lidská vlastnost vůbec a kdybyste viděla k jakým koncům kdy až vede, dala byste mi za pravdu. Zrada není vlastnost, ale způsob jednání konkrétního jedince v konkrétní situaci a je třeba připustit, že ve srovnání se závistí je podstatně horší.:-)

2 1
možnosti
MD

No ovsem "kdo z vas na to ma", rika predseda slusne LEVICOVE strany, ktera pry nelze. Mozna nelze, jen vzdy hleda tu nejspravnejsi parketu kam se postavit, aby se v danou chvili postavila na vetsinovou stranu a ziskala nejaky 'bodik'.

1 1
možnosti
Foto

Pane Dvořáčku, pokud jste, stejně jako i mnoho dalších, nepochopil onu ironickou nadsázku Jiřího Paroubka, je mi Vás opravdu líto. On je totiž používá takřka pořád, ale pochopí je pouze lidé inteligentní. A je mi líto i těch "objektivních" pravicových novinářů, kteří neustálým opakováním této nadsázky vytvořili panu Paroubkovi negativní image, neboť se chovají úplně stejně, jako ti komunističtí před listopadem 1989, takže se jejich praktiky, ani za 24 let od převratu, nezměnily.!!

1 1
možnosti
VK

Vy jste kouzelny. Pred casem jste to byl vy, kdo tu vyskakoval, ze Radek Stepanek se prestehoval do Monte Carla a dnes mate velke oci ze nekdo zavidi.

4 2
možnosti
MR

strana Lev je v loji, a tak jsou jasne instrukce otocit na petniku

4 2
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1165x
Emeritní vrchní policejní rada a plukovník Policie České republiky ve výslužbě, akademický pracovník Policejní akademie České republiky v Praze - vysokoškolský učitel Katedry kriminalistiky a docent ve vědním oboru "Teorie obrany státu" se specializací na trestní právo, kriminalistiku, kriminologii a další bezpečnostní obory, autor několika odborných monografií (např. Mafie a zločinecké gangy), mnoha vysokoškolských skript a učebnic a dalších více než 150 prací, stínový ministr vnitra za LEV 21.

Seznam rubrik