Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Platy politiků by měly odpovídat kvalitě jejich práce!?

To chcete, aby se z nich stali oběti exekutorů a nakonec bezdomovci? ;-D

0 0
možnosti
Foto

J66o41z49e97f 61N80o37v84a90k

5. 12. 2014 10:27

Tito nostalgičtí komunisté by už měli jít do šrotu.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem si naivně myslel, že poslanec a ministr, kterého si platíme z našich daní je tu proto, aby pracoval v náš prospěch a ne aby řešil už měsíc svůj plat ( co měsíc,už 25 let ).

Já pracuji 25 let v soukromém sektoru a nezažil jsem, že bych dostal přidáno.Prémie se počítají z obratu firmy. Poslanci, ministři a státní zaměstnanci nejsou schopni zajistit vyrovnaný rozpočet, ale dostanou přidáno.

Jak na to vyděláme, když soukromý sektor nové zaměstnance nebere a většinou ani nepřidává stávajícím zaměstnancům, ale státnímu stále chybí lidé a nabírá nové.

Majitel naší firmy tvrdí, že nejdražší položka ve firmě je pracovní síla.

0 0
možnosti
Foto

Já si osobně myslím, že prvním úkolem politika je starat se o veřejné peníze. Každý rok se vybere X peněz, na které si brousí zuby mnoho potenciálních příjemců. Úkolem politika je rozhodnout, kteří příjemci jsou v dané společenské situaci nejpotřebnější a kde budou ty peníze využity nejefektivněji. Toto rozhodování je právě tou těčkou prací, za kterou by měli být placeni.

Rozdat všechny vybrané daně a na zbytek si půjčit - to dokáže i cvičená opice.

Jinými slovy - politik by měl být placen od výše deficitu (který ukazuje míru selhání politického rozhodování). Za každé procento deficitu bych ze základního platu politika strhl 5%. Myslím, že tak by se poslanci naučili hospodařit raz dva.

No a v dobách krize, kdy je jasné, že nějaký deficit je nutný k nastartování ekonomiky poslanci - v rámci všeobecného blaha - těch pár procent jistě rádi oželí.

5 0
možnosti
Foto

J48i70ř53í 45L63i96b33e50r

5. 12. 2014 0:28

Krásná teorie, a moc pravdivá. Dávám karmu R^ Bohužel - realita je někde úplně jinde. Přesto - budu rád, když se aspoň naši vnuci dožijí toho, aby politikové byli doopravdy placeni podle odvedené (tvořivé) práce. !

2 0
možnosti
Foto

Pane Libere, děkuji Vám za podporu. Také bych se toho chtěl dožít, resp. bych byl rád, kdyby se toho dožili alespoň naši vnuci,.........ale nevím, nevím.:-)

0 0
možnosti
AT

Tak to by museli ještě doplácet ze svého...

3 0
možnosti
Foto

Pane Trčálku, já si myslím totéž, ale nechtěl jsem to napsat až tak tvrdě. Jsem jen zvědavý, jak bude řada politiků prokazovat svůj majetek, když před nástupem do politiky měli rezavou Škodu 105 a dnes jezdí ve vozech za 3 miliony, mají několik vil a rekreačních objektů, za které by se nemusel stydět ani Karel Gott a každých čtvrt roku jsou měsíc u moře............a pokud náhodou někoho napadne jít cestou americké FBI, když už dnes uznáváme pouze USA, někteří se ještě budou hodně divit, protože FBI to umí perfektně - zabaví všechno, včetně rodinného sídla a majetku celé rodiny takového delikventa, senátory nevyjímaje.:-)

0 0
možnosti
RC

Muzete si napsat ke jmenu kolik chcete akademickych titulu, ale aspon si prosim nevymyslejte cisla, ktera jsou lehce dohledatelna. Leda byste chtel potvrdit ty vtipy o policajtech a jejich inteligenci. Kdyz uz, tak mensi nez prumernou mzdu maji dve tretiny zamestnancu a ne 3/4. Nepatril jste nahodou take ke skupine lidi, ktera ten prumer zvysovala? Dale z minimalni mzdy ve state nezije tretina obcanu, ale pouze nekolik jednotek procent. Pouze 10% lidi ma plat mensi, nez 11600 (zdroj: http://www.ispv.cz/cz/Vysledky-setreni/Aktualni.aspx )

No co chtit od prislusnika verejne bezpecnosti, nota bene clena Paroubkovy strany.

Vymyslenymi argumenty vzdy zazdite sebelepsi napad. Mimochodem - proc by meli odborari urcovat plat ustavnich cinitelu? Neni role odboru uplne jina? Nebo si snad myslite, ze by plat poslance mela urcovat i domovni duvernice, alias praskacka Vasich kolegu z StB?

5 2
možnosti
Foto

Tak pane Caho, asi máme každý jiné statistiky a jiné informace, tak to už chodí, když se tady řada statistik účelově přikrášluje a dnes se pravdu nedozvíte ani ze zpravodajství České státní televize, bohužel. Podívejte se do fabrik, kde lidé dnes doslova dřou na tři směny a dostávají za to minimální mzdu. A navíc se bojí cokoliv říci, aby ještě o tuto mizerně placenou práce nepřišli. U podnikatelů, kteří zaměstnávají dělníky je to stejné a komu se to nelíbí, tak ho na hodinu vyrazí a nabere si tam Ukrajince a Bulhary. Vy to nevíte? To za prvé. Za druhé: Nikdy jsem nebyl členem žádné "Paroubkovy strany", ať to byla ČSSD či NS LEV 21, ale panu Paroubkovi jsem pomáhal s bezpečnostní politikou vlády ČR poté, co ho, bohužel, podrazili nejen jeho vlastní lidé, ale i policisté naprosto vylhanou tzv. "Kubiceho zprávou" těsně před volbami a já jsem mu chtěl dokázat, že všichni policisté nejsou špatní, jak si on myslel. Za třetí: Příslušníkem Veřejné bezpečnosti jsem byl až do vzniku Policie České republiky a jsem na to hrdý. A protože jsem vždycky odhaloval a chytal jen zločince a nebyl jsem nikdy v žádné politické funkci a vždy jsem se ke všem spoluobčanům choval slušně, byl jsem řádně prověřen komisí a mohl jsem sloužil i v tomto novém režimu, ač se mi někdy z těch, kteří byli ve vedoucích funkcích, zvedal žaludek. A za čtvrté: Odbory by mely být členem takovýchto komisí proto, že jejich předáci mají perfektní přehled o mizerných platech dělníků a zaměstnanců - a právě od těchto platů, od jejich výše - by se měl odvíjet plat politiků. Alespoň já si to myslím. Dobrou noc.:-)

1 2
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1165x
Emeritní vrchní policejní rada a plukovník Policie České republiky ve výslužbě, akademický pracovník Policejní akademie České republiky v Praze - vysokoškolský učitel Katedry kriminalistiky a docent ve vědním oboru "Teorie obrany státu" se specializací na trestní právo, kriminalistiku, kriminologii a další bezpečnostní obory, autor několika odborných monografií (např. Mafie a zločinecké gangy), mnoha vysokoškolských skript a učebnic a dalších více než 150 prací, stínový ministr vnitra za LEV 21.

Seznam rubrik